Spagyria - obchodní podmínky

Obchodní podmínky a nákupní řád

Korespondenční adresa, kancelář a sklad:
Spagyria s.r.o.
F.V.Veselého 2635/15
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
tel. +420 603 414 605,
e-mail: objednávky@spagyria.cz

Provozovatel, sídlo společnosti:
Spagyria s.r.o.
F.V.Veselého 2635/15
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
IČO: 49706519 DIČ: CZ49706519
Bankovní spojení: Československá obchodní banka
SWIFT: CEKOCZPP
IBAN: CZ30 0300 0000 0005 7105 2613
Číslo účtu: 571052613 Kód banky: 0300
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 22763.
Dále jen Dodavatel.

1. Základní pravidla nákupu a komunikace

  1. Při nákupu jsou evidovány dva základní druhy zákazníků. Registrovaní a jednorázoví zákazníci. Pro úplnou kontrolu procesu zpracování objednávky Zákazníkem je nutná registrace.
  2. Registrovaný zákazník po registraci obdrží email se svým číslem a vygenerovaným heslem. Toto heslo může po úspěšném přihlášení změnit, stejně jako svoje osobní údaje.
  3. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem při registraci či v případě jednorázového nákupu bez registrace na adresu uvedenou při vyplnění formuláře “Rychlá objednávka“. Odesláním tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy.
  4. V případě jednorázového zákazníka Dodavatel negarantuje doručení potvrzení objednávky, která může být některými antispamovými filtry na serverech třetích stran bez upozornění zahozena. Registrovaní zákazníci se ve svém osobním profilu mohou ihned po odeslání objednávky přesvědčit o jejím úspěšném zavedení do systému. Informace o úspěšné objednávce v profilu zákazníka má vyšší prioritu než doručení potvrzení emailem.
  5. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem, s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami u nakupovaných výrobků.
  6. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníku při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám.

2. Registrovaní zákazníci

  1. Na základě registrace Zákazníka provedené na webové stránce může Zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může Zákazník provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může Zákazník provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Zákazníkm v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou Dodavatelem považovány za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že Dodavatel nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany Zákazníka.
  4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Dodavatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Zákazník svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy Zákazník poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Dodavatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. Výběr zboží

  1. Výběr zboží provedete v okně katalog produktů, katalog indikací či přímo na straně rychlá objednávka kde je zobrazen seznam a případně kategorie zboží a indikace jeho použití.

4. Objednávka a Registrace

  1. Pro úspěšné odeslání objednávky je vhodná registrace. Zákazník pak získá plnou kontrolu na vyřízením objednávky. Lze nakupovat i bez zaregistrování do systému a údaje o Zákazníkovi jsou vyplněny při odeslání objednávky.
  2. Po úspěšném vyplnění a odeslání formuláře bude automaticky na Zákazníkem udanou adresu odeslán email s potvrzením objednávky. Současně o stavu svých objednávek bude Zákazník informován pomocí elektronické pošty.
  3. Pro odeslání objednávky je nutné být přihlášen a zaregistrován, nebo v případě jednorázového Zákazníka na straně rychlá objednávka vyplnit všechny požadované údaje. Po vybrání produktu a vyplnění kusů je po odeslání objednávka závazná.
  4. Zákazník odpovídá za spránost údajů uvedených v objednávce. Při vyplnění nesprávných údajů o Zákazníkovi negarantuje Dodavatel úspěšné vyřízení objednávky a Zákazník nese veškeré vícenáklady plynoucí z nesprávně vyplněných údajů v objednávce.

5. Balné

  1. Balné je vždy ZDARMA.

6. Možnosti dodání a ceny poštovného

  1. Objednávky jsou dodávány prostřednictvím kurýrní společnosti Geis Parcel. Doba doručení je možná i v dopoledních hodinách. (např. na pracoviště). Proto je Zákazník v objednávce povinen uvádět telefonický kontakt, aby se s ním pracovníci služby Geis Parcel mohli spojit. V případě požadavku je možno dodat objednávku i poštou.

7. Zásilky na Slovensko

  1. Zákazníci ze Slovenska si mohou zažádat o zaslání obchodních podmínek.

8. Platební metody

  1. Objednávky jsou rozesílány na dobírku.

9. Zrušení objednávky dodavatelem

    Zrušení objednávky je možné pouze v těchto výjimečných případech:
  1. Zboží není na skladě
  2. Neproběhla platba za zboží
  3. Ke zrušení objednávky z důvodu "zboží není na skladě" dochází v případě, kdy zboží Dodavatel není schopen zajistit ani alternativními zdroji v prezentované expediční lhůtě.
  4. Zrušení objednávky v tomto případě vždy předchází komunikace mezi zástupcem Dodavatele a Zákazníkem. Obsahem této komunikace je zejména konkrétní odůvodnění a nabídka prodloužení expediční doby nebo nákupu alternativního zboží se srovnatelnými parametry, popř. jiná řešení.

10. Cena zboží

  1. Cena zboží a poštovného je uvedena s DPH.
  2. Dodavatel je plátcem DPH a je možný odečet DPH.
  3. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen zboží nabízeného na webu bez předchozího upozornění.
  4. Ceny na již uzavřených objednávkách se měnit nemohou a platí ceny v době odeslání objednávky i když v době vyřízení objednávky již budou ceny nové.

11. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  1. Ochrana osobních údajů Zákazníkho, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo.
  3. Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů Dodavatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasíláním informací a obchodních sdělení Dodavateli.
  4. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Dodavatele o změně ve svých osobních údajích.
  5. Zpracováním osobních údajů Zákazníkka může Dodavatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje Dodavatelem bez předchozího souhlasu Zákazníka předávány třetím osobám.
  6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  7. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Zákazník prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k Dodavateli odvolat písemným oznámením doručeným na adresu Dodavatele.
  8. V případě, že by se Zákazník domníval, že Dodavatel nebo zpracovatel (čl. 11.5.) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
    * požádat prodávaného nebo zpracovatele o vysvětlení,
    * požadovat, aby Dodavatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost Zákazníka podle předchozí věty shledána oprávněnou, Dodavatel nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav.

12. Dodací lhůty

  1. Předpokládaná doba dodání: cca do 7 pracovních dnů

13. Převzetí objednávky, a reklamace

  1. Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je balík nepoškozený. Otevřený, poškozený nebo promáčený balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží!
  2. Jako senzorické vady zboží mohou být uznány jen zjevné vady zboží, které Zákazník uplatní u Dodavatele do tří dnů od převzetí zboží, bude-li Dodavateli zboží předloženo a bude-li obsahovat alespoň 80 % svého obsahu. Po dodání Dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka. Ohledně vad a záruk se vztahy mezi Zákazníkem a Dodavatelem řídí, není-li výše uvedeno jinak, příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
  3. Po převzetí zásilky je zákazník povinen bez prodlení zkontrolovat dodané zboží. Reklamace se uplatňují prostřednictvím emailu spagyria@spagyria.cz, nebo na tel. číslech:
    +420 603 414 605, +
  4. Při reklamaci prosím uvádějte číslo faktury a případně zákaznické číslo, pokud jste registrovaným uživatelem.

14. Vrácení zboží a záruka vrácení peněz

  1. Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží s výjimkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal. Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené (nevracíme částku zaplacenou za balné, poštovné nebo dobírkovné). Vrácené zboží nakupující doručí poštou nebo osobně na vlastní náklady na naši adresu: Spagyria s.r.o., Areál VGP, Budova D1, F.V.Veselého 2635/15, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice.
  2. Součástí zásilky musí být kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky a kopie faktury. Za těchto podmínek vrátíme nakupujícímu částku zaplacenou za vrácené zboží do 7 (sedmi) dnů od doručení, na adresu, na kterou bylo toto zboží původně zasláno.
  3. V případě, že Vám přepravní společnost dodává zásilku v poškozeném obalu, řeší se tato reklamace jako „reklamace přepravních služeb“. V případě této reklamace okamžitě na místě při převzetí zásilky sepište s přepravní společností (jejím zástupcem/doručovatelem) „Protokol o poškození zásilky“. Do tohoto protokolu uveďte datum předání zásilky, rozsah poškození obalu, příp. zjištěné ztráty v dané zásilce (porovnání obsahu s fakturou/dodacím listem, příp. uvedenou váhou zásilky. Zjištěná fakta pak prostřednictvím e-mailu (spagyria@spagyria.cz) anebo poštou zašlete na naši provozovnu.
  4. Po přijetí Vaší reklamace bude zahájeno reklamační řízení. Naše povinnost je tuto reklamaci vyřídit do 30ti dnů. Oprávněné reklamace jsou pak vyřízeny výměnou zboží za nový kus anebo vrácením peněz (pokud není nové/nevadné zboží k disposici). Jakékoli dotazy týkající se reklamací můžete řešit pomocí e-mailu spagyria@spagyria.cz anebo na telefonu 234 092 812.

15. Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Zákazník nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
  3. Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních Zákazníků Dodavatele a který je v souladu s jeho určením.
  4. Dodavatel není ve vztahu ke Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.
  5. Zákazník bere na vědomí, že Dodavatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
Spagyria - Alchymie zdraví
Praha 9 - Horní Počernice, Do Čertous 2622/14, mail: spagyria@spagyria.cz, tel. 603 414 605
Destroyed by © GUNFIRE